Gamer blog

Gamer blog

Itt a sora új riválisa? És még ingyenes is!

2024. szeptember 20. - Csontos András

A napokban rátaláltam a https://hailuoai.com nevű weboldalra, ami kezdetben meg is rémisztett, hogy egy kínai AI, és lehet esetleg belőle probléma. De megnéztem a weboldalon található bemutató videókat, és egészen meglepődtem. Sok jó minőségű videó fogadott. Az egyik videóról már azt hittem, hogy egy filmből vágták ki. Gondoltam, kipróbálom, és észrevettem, hogy ez nem olyan kínai AI, ahol kell kínai telefonszám meg ilyenek. És semmilyen bejelentkezés nélkül ki tudtam próbálni. Próbálkoztam magyarul, nem nagyon lettek jók, de lefordítottam angolra, és olyan jól néztek ki a videók, hogy úgy gondolom, ebből még az is lehet, hogy majd a még meg sem jelent OpenAI Sora-t is le fogják hagyni. Számomra nagyon jó AI-nak maradt meg, amit lehet, hogy még csak szórakozásból használnék. Mindenkinek csak ajánlani tudom, mert nem kell semmi ahhoz, hogy kipróbáld.

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerblog0.blog.hu/api/trackback/id/tr4118495984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása